Otsime oma meeskonda müügispetsialisti!

Avaldatud: 25.01.2018
See on võimalus sulle, kui oled hea suhtleja, initsiatiivikas ja kõrgete sihtidega ning soovid töötada Eesti juhtivas andmeteaduse ja masinõppe kompetentsikeskuses. Tööülesanded:
  • Aktiivne müügitöö ja kliendikohtumiste läbiviimine;
  • Uute klientide leidmine ja kliendibaasi haldamine;
  • Osalemine müügi- ja turundusstrateegia kujundamises;
  • Osalemine müügiskriptide koostamises STACCi teenustele ja toodetele;
  • Messidel ja kontaktüritustel osalemine.
Eeldused:
  • Väga hea müügitöö- ja suhtlemisoskus, tunned ära kliendi vajadused;
  • Varasem kokkupuude IT-süsteemidega;
  • Rahvusvahelise müügitöö kogemus;
  • Väga hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas;
  • Võime iseseisvalt tööd teha, oma tegevust planeerida ja korraldada;
  • Võimalus vastavalt vajadusele kasutada isiklikku sõiduautot;
  • Eeliseks on kogemus e-kaubanduse valdkonnas.
Omalt poolt pakume:
  • Paindlikku tööaega;
  • Arengut soosivat töökeskkonda ja enesetäiendamise võimalusi;
  • Erinevaid meeskonnaüritusi ja spordikompensatsiooni;
  • Motiveerivat palgasüsteemi.
Töötasu:
  • Müügispetsialisti töötasu koosneb põhipalgast ja tulemustasust. Nt tuues ettevõttele aastas lepinguid 0,5 mln € väärtuses, on keskmine kuine brutopalk 2700 €; tuues lepinguid 1 mln € väärtuses, on keskmine kuine brutopalk 4000 €.
  Täistööaeg | Asukoht: Tartu Kandideerimiseks saada oma CV ja kaaskiri aadressile jobs@www.stacc.ee hiljemalt 25. veebruariks. Lisainfo: Evely Kokka, evely.kokka@www.stacc.ee

Jaga seda postitust

LOE JÄRGMISENA

17.10.2018 | PERSONAALMEDITSIIN
Tartu Ülikooli, STACCi ja Qureteci teadlaste avaldatud uuringust selgus, et 99,8% Eesti inimestest kannab vähemalt ühte sellist geenivarianti, mille tõttu…
22.08.2018 | SOOVITUSSÜSTEEM
Erinevate turundusvõtete kõrval on e-kiri üheks ehk kõige mõjusamaks kliendini jõudmise viisiks. Turundusvõtte miinuseks on aga see, et e-kampaaniaid tuleb…
22.08.2018 | SOOVITUSSÜSTEEM
Soovitussüsteemi ülesanne on lihtne − teha toodete ja teenuste seast kasutajatele võimalikult personaalseid ja huvipakkuvaid soovitusi. Alates kliendi esimesest klikist…